DİYARBAKIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ERGANİ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Yönetim
Başhekim
İZZETTİN KARAMAN
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü
EZGİ KILIÇKAP KIRIK
İdari Birimler
Ek Ödeme (Döner Sermaye) Birimi
Vezne
Mustafa AKTAŞ
Ambar
Erdal BİNGÖL
Tahakkuk
Satın Alma
İlyas ÇELİK
Disiplin Birimi
Mehmet Emin YAŞAR
Personel Özlük
Teknik Servis Birimi
Mutemetlik
Mehmet KOR
İstatistik
Hasan ÖCAL
Kalite Yönetimi
Organizasyon Şeması
Misyon & Vizyon
Hastanemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Bilgi Güvenliği
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Nöbet Polikliniği
Deniz Doğukan KARAMAN
Fazlı YILMAZ
Diş Tedavi Birimi
Nadiye AKDEMİR
Taner KAYA
Hevval YAVAŞ
Ufuk CENGİZ
Sedat ÇELİK
Asya BALA ALTIN
Muhammed Mustafa ŞANA
Baran BAYAR
Fatma ACEMOĞLU
Ali ŞAHİN
Protez kliniği
Mehmet KARABULUT
Selahattin KARAMAN
Yönlendirme
MHRS
Radyoloji
Medula Tesis Kodu
Nöbetçi Eczaneler
Hasta Hakları
Nasıl Muayene Olurum?
Nasıl Randevu Alınır?
Hekim Hakları
Hasta Sorumlulukları
Sık Sorulan Sorular
Dijital Medya
Video
Fotoğraf Galerisi
Hastanemiz
Basında Biz
Ergani'de Yeni Açılacak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM) İle Sağlık Hizmetleri Güçleniyor!
Diyarbakır’ın Ergani İlçesi’nde Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM) hizmet binası açılışa hazırlanıyor. İlçedeki sağlık hizmeti sunumuna önemli katkılar sağlayacak olan merkez, 20 ünite ile vatandaşlara hizmet vermeye başlayacak.
Resim Deposu
Diş İpi Kullanımı
Diş Fırçası Kullanımı
Sağlık Ağızdan Başlar.
Hastanemiz
Başhekimimiz İzzettin KARAMAN Kurum İçi Personellerine " Sağlık Ağızdan Başlar " temalı Eğitimi
Radyoloji ve acil poliklinik birimlerine daha kolay erişebilmek için yer yönlendirme etiketleri uygulandı. Merdiven boşlukları File ile örülü hale getirilerek hastalar ve çalışanlarımız için daha güvenli hale getirildi
Dünya Diyabet Günü
Başhekimimiz Dt. İzzettin KARAMAN ve Müdürümüz Ezgi KILIÇKAP KIRIK ile birlikte Diş Hekimleri Günü kutladık. Tüm diş hekimlerimizin günü kutlu olsun
DÜnya Tıbbi Sekreterler Gününüz Kutlu olsun.
Psikolog Kadir Yiğit tarafından kurum personellerine Kişiler Arası İletişim ve Gelişim Eğitimi verildi
İletişim / Ulaşım
Öneri ve Görüşleriniz
Genel Bilgi ve İletişim Formu
Çalışan İletişim Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Hastane İletişim Bilgileri
Dış Bağlantılar
CİMER
Sağlık Bakanlığı
MHRS
E - NABIZ
E - DEVLET
HAVANI KORU
Duyurular
Nöbet Polikliniğimiz Hizmete Başlamıştır.
Hastanemiz Personellerine Bilgi Güvenliği Eğitimi Verildi..
Merkezimizde itfaiye Daire Başkanlığı tarafından kurum personellerimize Yangın Eğitimi verildi.
28 Şubat Sivil Savunma Günü
1-7 Mart Deprem Haftası
3 Mart Dünya İşitme günü
14 Mart Tıp Bayramı
Yönlendirme
Hasta Hakları
Hasta Hakları
28 Eylül 2023
Hasta Hakları
İnsan, sadece insan olmasından dolayı doğuştan bazı hakları kazanarak dünyaya adımını atmaktadır. Hak kavramı evrensel bir kavramdır. Kısaca hak; hukuk kurallarının kişilere tanıdığı yetki olarak tanımlanabilir.
İnsan hakları ilk kez 1215 yılında İngiltere de tanınmıştır. Resmi olarak 18. yüzyıl sonlarında Amerikan Haklar Bildirgesi ve 1789 Fransız İnsan ve Vatandaş Hakları Evrensel Bildirgesi yayımlanmıştır. Birleşmiş Milletlerin kurulmasıyla insan hakları evrensel hale geldi. İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi yayınlandı. Buna göre; herkesin özgür, onurlu, hakları bakımından eşit oldukları belirtilmektedir.
İnsan haklarını kısaca; tüm insanların her açıdan doğuştan eşit ve özgür olması diye tarif etmek mümkündür. Söz konusu bu özgürlük, başkalarının haklarına saygılı olmak ve bu hakları çiğnememe zorunluluğu ile dengelenmiştir. Çeşitli insan hakları bulunmaktadır. Hasta hakları da temel insan haklarından birisidir.
1) Hizmetten genel olarak faydalanma:
Adalet ve Hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlık hizmetlerinden faydalanma. Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, felsefi inanç,ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet alma hakkı vardır.
2) Bilgilendirme ve bilgi isteme:
Her türlü sağlık hizmetinin ve imkanının neler olduğunu öğrenmeye ve sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı isteme hakkı vardır.
3) Sağlık kuruluşunu ve personelini, seçme ve değiştirme:
Sağlık kuruluşunu seçmeye, değiştirmeye ve seçtiği sağlık tesisinde verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya, sağlık hizmeti verecek vermekte olan tabiplerin ve diğer sağlık çalışanlarının kimliklerini, görev ve unvanlarını öğrenmeye seçme ve değiştirmeye hakkı vardır.
4) Mahremiyet:
Gizliliğe uygun bir ortamda her türlü sağlık hizmeti almaya hakları vardır.
5) Reddetme, durdurma ve rıza:
Tedaviyi reddetmeye, durdurulmasını istemeye, tıbbi müdahalelerde rızasının alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya hakkı vardır.
6) Güvenlik:
Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya,
7) Dini vecibeleri yerine getirebilme:
Sağlık tesisinin imkanları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye hakkı vardır.
8) İnsani değerlere saygı gösterilmesi, saygınlık görme ve rahatlık:
Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güler yüzlü, nazik, şefkatli bir ortamda, her türlü hijyenik şartlar sağlanmış gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş bir sağlık hizmeti almaya hakkı vardır.
9) Ziyaret ve refakatçi bulundurma:
Sağlık tesislerince belirlenen usül ve esaslar çerçevesinde ziyaretçi kabul etmeye ve mevzuatın ve sağlık tesisinin imkanları ölçüsünde ve hekimin uygun görmesi halinde refakatçi bulundurmaya hakkı vardır
10) Müracaat, şikayet ve dava hakkı:
Haklarının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türlü başvuru, şikayet ve dava hakkını kullanmaya hakkı vardır.
×